شرکت فنی و مهندسی مبین ماهان شرق (ایسامکو) در سال ۱۳۹۲ با حضور مهندسین مجرب با هدف ارائه خدمات فنی و مهندسی جهت طراحی، ساخت و بومی سازی قطعات و تجهیزات در صنایع محتلف شروع به فعالیت نمود.

به کارگیری تجربیات عملی به دست آمده در کنار دانش فنی متخصصین شرکت، امکان غلبه بر چالش ها و دستیابی به رضایت مشتریان در صنایع مختلف را فراهم نموده است. اخذ گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ ، دریافت مجوز همکاری سمتا در حوزه های فعالیت مکانیک (ساخت و تولید ابزار و قطعات) و برق و الکترونیک (مخابرات) و همچنین دریافت تقدیرنامه حسن اجرای تعهدات از کارفرمایان، گواهی بر نگاه کیفیت محور شرکت می باشد.

متخصصین ساخت و تولید شرکت مبین ماهان شرق در واحد ساخت صنعتی این شرکت با استفاده از ماشین آلات به روز CNC و بهره گیری از ارتباط نزدیک با شرکت های مجرب همکار در زمینه های فورج، اکستروژن و ریخته گری آماده ارائه خدمات طراحی، ساخت و تولید قطعات فلزی و پلاستیکی در تیراژ مختلف می باشند، تعداد قطعات ارائه شده به مشتریان در سالهای اخیر بالغ بر ۲۰۰ هزار قطعه می شود. کیفیت در ایسامکو همواره به عنوان هدف اصلی مدنظر بوده که استفاده از ماشین آلات بروز، مهندسین مجرب و پیاده سازی ساز و کارهای کنترل کیفیت از جمله مهمترین ابزارهای ما در نیل به این هدف می باشد.

ارائه راهکارهای جامع (تبدیل مواد خام به محصول نهایی) در ISOMCO ضمن کاهش زمان انجام فرآیندهای ساخت مورد نیاز برای تکمیل محصول، سبب حذف خطاهای بین فرآیندی و کاهش هزینه های کارفرمایان محترم می گردد.

لطفا جهت آشنایی بیشتر با فعالیت های شرکت، سایت ایسامکو را بازدید نمایید:

https://www.isomco.com/

نشانی دفتر مرکزی: تهران – شهرک غرب – بلوار دادمان – خیابان سپهر – خیابان گلبرگ سوم – بن بست رضایی – پلاک ۱۰۶ – واحد ۱۴

نشانی کارگاه: تهران – کیلومتر ۴ بزرگراه فتح – خیابان کرمی – کوچه یکم – پلاک ۱۴

تلفن تماس: 88579293